Jana Bryndová
Mediální strategii, public relations konzultace a PR i tiskové materiály realizuje pro prestižní projekty z oblasti kultury a komerční sféry: public relations vytváří pro španělský hotelový řetězec Barceló, realitní společnost Naxos, ale i Divadlo Na Jezerce, Universal Channel a další. Věnovala se rovněž medializaci soutěže Česká Miss (2004-2010). Vytvářela publicitu pro Francouzský institut v Praze, spolupracovala se společností Dermacol, televizemi Food Network, Jetix, Global Express. Zajišťovala i mediální servis mnoha českým i zahraničním filmům.
Jana je rovněž úspěšnou publicistkou. Realizovala také natáčení dokumentů, reportáží a live broadcastingu z ČR pro japonskou veřejnoprávní televizi NHK.
Přízeň médií i důvěru klientů získává díky svým nápadům, empatii a komunikačním schopnostem. I tím, že z vlastní zkušenosti ví, co novináři chtějí, a naopak, co vše je možné jim v pravý okamžik říci.